De GAD wil u zo goed mogelijk van dienst zijn, maar het kan voorkomen dat u een klacht hebt. Om ervoor te zorgen dat uw klacht op een snelle en juiste manier wordt afgehandeld, verzoeken we u dit klachtenformulier (Adobe PDF document) te downloaden en in te vullen.

Wilt u weten welke klachtenregeling de GAD hanteert? Lees dan dit document goed door.

Het ingevulde klachtenformulier kunt u naar de GAD sturen. Dit kan per post en u kunt het formulier ook inscannen of er een foto van maken en dan naar ons mailen. Uw gegevens en handtekening dienen duidelijk op dit formulier te staan.

U kunt het formulier sturen naar:

GAD, klachtenformulier
Postbus 251
1400 AG Bussum
info@gad.nl


 

Nationale ombudsman

Als u een klacht hebt, dient u deze altijd eerst in te dienen bij de GAD zelf of bij onze externe klachtencommissie. Als u vindt dat wij uw klacht niet goed afhandelen, dan kunt u eventueel de nationale ombudsman inschakelen. Die biedt in laatste instantie een mogelijkheid tot toetsing. De nationale ombudsman gaat altijd na of u gebruik hebt gemaakt van onze klachtenregeling. Heeft u dat niet gedaan, dan zal hij u weer terug verwijzen naar de GAD. Meer informatie vindt u op de website van de nationale ombudsman.