Voorlopig geen e-mailreminder

Publicatiedatum: 10 juli 2018

De GAD is overgestapt naar een nieuw systeem voor de inzamelkalender. Dit heeft gevolgen voor de emailreminder die sommige inwoners ontvangen. Het nieuwe systeem biedt (op dit moment) geen mogelijkheid tot het versturen van e-mailmeldingen met betrekking tot het ophalen van huisvuil. Omdat er in veel wijken wijzigingen zijn, ontvangen deze inwoners onjuiste informatie wanneer we doorgaan met het versturen van meldingen vanuit het oude systeem.

Vanaf vandaag versturen we dan ook geen meldingen meer via de mail. Om toch op de hoogte te blijven van de inzameldagen van het huisvuil, kan men:

  1. De nieuwe app installeren op smartphone of tablet in Google Play/App store,  deze is te vinden onder de naam Inzamelkalender GAD. Gebruikers krijgen automatisch een melding op de telefoon of tablet;
  2. Via de website de maandkalender uitprinten en/of als pdf bewaren op computer, tablet of telefoon;
  3. De meldingen automatisch in de agenda laten zetten via de website.

Voer voor optie 2 en 3 op onze website postcode en huisnummer in. Vervolgens kan bij de maand- en jaarkalender onderaan gekozen worden voor de opties PDF en Zet inzamelkalender in agenda.

Vragen of opmerkingen over de nieuwe app of de nieuwe inzamelkalender? Stuur deze naar afvalreminder@gad.nl.

Meer nieuws

Al het nieuws