voor inwoners, met gemeenten

Elke dag kunt u onze medewerkers Toezicht & Handhaving op straat tegenkomen. Zij controleren op het goed scheiden van het huishoudelijk afval en of u het volgens de regels heeft klaargezet. Zit het in de juiste container, wordt het op een goede manier en op het goede tijdstip aan de straat gezet, staat er niks naast de container, is het afval afkomstig van een bedrijf? Ook onze inzamelmedewerkers letten hierop.

Gaat er iets niet goed, dan gaan we in gesprek met de ‘overtreder’. We geven informatie, maar onze medewerkers van Toezicht & Handhaving zijn ook bevoegd om boetes uit te schrijven.

Onze medewerkers Toezicht en Handhaving zijn telefonisch te bereiken op 035 – 699 1888 (keuze 4) van maandag t/m vrijdag tussen 13.00 en 13.30 en 16.00 en 16.30 uur.

Neem contact op

Samen kunnen we zorgen dat de afvalinzameling goed verloopt én dat uw straat en wijk netjes blijven. Ziet u iets wat niet door de beugel kan? Laat het ons weten, dan kunnen we actie ondernemen.