voor inwoners, met gemeenten

Wij zien verschil in een klacht en een melding. Een melding kan een keer voorkomen omdat we nu eenmaal met mensen werken. Denk aan het niet legen van een container, een defecte ondergrondse container of dat u schade heeft aan een eigendom. Elk van deze meldingen heeft een eigen formulier dat u kunt invullen, zodat dit direct bij de juiste persoon aankomt. Dit voorkomt onnodig wachten. Deze formulieren vindt u hier.

Kom je er met onze medewerkers niet uit, of loop je tegen structurele problemen op? Voor zwaarwegende klachten hebben we een klachtencoördinator. Deze vervult een bemiddelaarsrol.

Voor klachten kunt u onderstaand formulier invullen. We nemen klachten heel serieus. De doorlooptijd is daarom langer dan bij overige meldingen. Hoort u niet direct iets van ons? We zijn ermee bezig!

Hoe kunt u uw klacht indienen?

Via onderstaand klachtenformulier
Als u het klachtenformulier invult zullen wij contact met u opnemen. Hiervoor is het nodig dat u uw telefoonnummer en uw e-mailadres invult.
Op het ingevulde e-mailadres ontvangt u in ieder geval een bevestiging van uw klacht.

Telefonisch

Via onze klantenservice kunt u een terugbelnotitie of mailadres opgeven. De klantenservice kan geen klachten in behandeling nemen. Er wordt dan contact met u opgenomen over uw klacht.

Per post
U kunt uw schriftelijke klacht (per brief) sturen naar:

GAD regio Gooi en Vechtstreek, Antwoordnummer 569, 1400 VB Bussum
(postzegel is niet nodig)

Klachtenformulier

Met dit formulier kunt u uw klacht over GAD Gooi en Vechtstreek versturen.
Alle vragen in dit formulier zijn verplicht.
  • Sleep bestanden hierheen of
    Toegestane bestandstypen: jpg, png, pdf, gif.
    U kunt hier foto's of documenten toevoegen (max. 5 stuks/50MB) die uw klacht kunnen verduidelijken

Klachtenregelingen

Voor de klachtenregelingen verwijzen wij u naar de website van Regio Gooi en Vechtstreek waar de GAD deel van uitmaakt.