voor inwoners, met gemeenten

Heeft u een officiële klacht? Dan kunt u onderstaand formulier invullen.

Komt u met (een van) onze medewerkers er niet uit, of loopt u tegen structurele problemen aan? Dan kunt u voor deze zwaarwegende klachten contact opnemen met onze klachtencoördinator. Deze vervult een bemiddelaarsrol.

Is uw container niet geleegd of is er een defecte ondergrondse container of vuilnis naast de containers? Dit kunt u niet via het klachtenformulier doen maar u kunt dit melden via gad.nl/melden

Hoe kunt u uw klacht indienen?

  • Online via onderstaand klachtenformulier. Graag uw telefoonnummer en/of emailadres invullen zodat wij contact met u kunnen opnemen over uw klacht. U krijgt een ontvangstbevestiging per email.
  • Telefonisch. Via onze klantenservice kunt u een terugbelnotitie of mailadres opgeven, er wordt contact met u opgenomen over uw klacht. De klantenservice zelf neemt geen klachten in behandeling.
  • Per post. U kunt uw schriftelijke klacht sturen naar: GAD regio Gooi en Vechtstreek, Antwoordnummer 569, 1400 VB Bussum (postzegel is niet nodig)

Klachtenformulier

Met dit formulier kunt u uw klacht over GAD Gooi en Vechtstreek versturen.
Alle vragen in dit formulier zijn verplicht.

  • Sleep bestanden hierheen of
    Toegestane bestandstypen: jpg, png, pdf, gif, Max. bestandsgrootte: 50 MB, Max. aantal bestanden: 5.
      U kunt hier foto's of documenten toevoegen (max. 5 stuks/50MB) die uw klacht kunnen verduidelijken

    Klachtenregelingen

    Voor de klachtenregelingen verwijzen wij u naar de website van Regio Gooi en Vechtstreek waar de GAD deel van uitmaakt.