Kom je er met onze medewerkers niet uit, of loop je tegen structurele problemen op? Voor zwaarwegende klachten hebben we een klachtencoördinator. Deze vervult een bemiddelaarsrol.

Waarvoor is onderstaand formulier niet bedoeld?

  • Wanneer uw container kapot, kwijt of niet geleegd is.
  • Bij dumping van afval op straat of naast containers.
  • Als de gezamenlijke (ondergrondse) container vol is.
  • Om een container aan te vragen of in te leveren.
  • Bij schade aan uw eigendom.
  • Voor het aanvragen van een toegangstag voor ondergrondse containers.

Elk van deze meldingen heeft een eigen formulier dat u kunt invullen, zodat dit direct bij de juiste persoon aankomt. Dit voorkomt onnodig wachten. Deze formulieren vindt u hier.

We nemen klachten heel serieus. De doorlooptijd is daarom langer dan bij overige meldingen. Hoort u niet direct iets van ons? We zijn ermee bezig!

Hoe kunt u uw klacht indienen?

Via onderstaand klachtenformulier
Als u het klachtenformulier invult zullen wij contact met u opnemen. Hiervoor is het nodig dat u uw telefoonnummer en uw e-mailadres invult.
Op het ingevulde e-mailadres ontvangt u in ieder geval een bevestiging van uw klacht.

Telefonisch

Via onze klantenservice kunt u een terugbelnotitie of mailadres opgeven. De klantenservice kan geen klachten in behandeling nemen. Er wordt dan contact met u opgenomen over uw klacht.

Per post
U kunt uw schriftelijke klacht (per brief) sturen naar:

GAD regio Gooi en Vechtstreek, Antwoordnummer 569, 1400 VB Bussum
(postzegel is niet nodig)

Klachtenregelingen

Voor de klachtenregelingen verwijzen wij u naar de website van Regio Gooi en Vechtstreek waar de GAD deel van uitmaakt.