voor inwoners, met gemeenten

—CORONAMAATREGELEN—

HOUD JE AAN DE LANDELIJKE OPROEP: BLIJF ZOVEEL MOGELIJK BINNEN. KOM ALLEEN WANNEER STRIKT NOODZAKELIJK!

Door de blijvende stroom aan bezoekers en lange files zijn wij genoodzaakt nieuwe maatregelen te nemen. De medewerkers van de GAD hanteren een strikt toegangsbeleid, gebaseerd op de richtlijnen vanuit de overheid.

  • Er is een beperkte toegang
  • Medewerkers van de GAD bepalen de toegang tot het scheidingsstation. Maximum aantal bezoekers geld voor fietsers, voetgangers en auto’s!!
  • Maximaal 2 personen per auto en niet jonger dan 18 jaar!
  • 1,5 meter afstand tot elkaar wordt door zowel bezoekers als onze medewerkers in acht genomen.
  • De medewerkers van de GAD bepalen ook de toegang van de laatste auto van de dag. Ongeveer een half uur voor sluitingstijd worden er geen auto’s meer toegevoegd aan de wachtrij. (Uiteraard afhankelijk van de drukte op dat moment).

Deze maatregelen gelden t/m 1 juni. Kunt u niet terecht omdat het scheidingsstation vol is? Dan vragen we u op een ander moment terug te komen. De wachtrijen leiden tot irritatie en onveilige situaties. Voor ieders veiligheid vragen wij u uw bezoek uit te stellen.

Hou voor actueel nieuws en updates de speciale pagina met maatregelen in de gaten  en of volg onze social media.


Niet alles kan in uw kliko of ondergrondse container. Daarom kunt u uw afval ook naar één van de GAD-scheidingsstations brengen. Bijna dertig verschillende afvalsoorten kunt u er gescheiden inleveren.

De scheidingstations zijn in Bussum, Hilversum, Huizen en Weesp. Iedereen die woont in de gemeenten Blaricum, Gooise Meren, Hilversum, Huizen, Laren, Weesp en Wijdemeren mag er huishoudelijk afval inleveren.

De GAD-scheidingsstations zijn niet voor bedrijven of bedrijfsafval.

We vinden het belangrijk dat u uw gescheiden afval goed en veilig kunt inleveren. Daarom gelden er voorwaarden bij het bezoeken van het scheidingsstation.